Специфіка створення трендевого друкованого ЗМІ.

Знаходиться в Новини | 4
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

23 травня 2017 року о 13.00 в Інституту рекламі відбувся майстер-клас на тему: «Специфіка створення трендевого друкованого ЗМІ».
Майстер-клас проводила Оксана Скрипник – громадський діяч, волонтер, засновник та головний редактор Сумської обласної газети «Не мовчи», власний кореспондент каналу КСТ та «Контакт» (м. Конотоп).
Студенти Інституту реклами спеціальності «Журналістика» та «Дизайн» були задоволені майстер-класом, бо не тільки почули практичні аспекти журналістської майстерності, а й задавали питання щодо журналістських нюансів в друкованих ЗМІ.
Також пані Оксана детально висвітлила питання започаткування власної справи, що для цього потрібно? та як довести мету до кінцевого успішного фінішу, на прикладі власної газети «Не мовчи».
Особливо студентів цікавили питання щодо студентської газети: які тематики потрібно висвітлювати, для того щоб вона користувалася попитом серед студентів не тільки нашого Інституту, яка кількість сторінок, і який комунікаційний засіб її просування най ефективніший.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

4 Responses

  1. Вероніка
    | Відповіcти

    неймовірні враження!!! Дуже класно коли ти можеш задати питання практикуbest roulette online sites.

  2. beat online casinosДякуємо пані Оксані СКРИПНИК за те, що змогла знайти час для майстер-класу!!!!! Бажаємо успіхів у її нелегкій справі розбудови власного видання!

  3. Оксана
    | Відповіcти

    Дякуємо за чудовий майстер-клас.

Leave a Reply